Іграшкова країна

Проект передбачає творчу самостійну діяльність учнів:
  • розповіді дітей про свою улюбену іграшку,
  • вивчення історії іграшок,
  • знайомство з різними видами іграшок,
  • створення іграшки своїми руками.
На першому етапі
Учні:
  • розповідають про свою улюблену іграшку (усно, письмово, малюнково). Демонструють малюнки своїх улюблених іграшок на виставках. Створюють описи своїх іграшок у вигляді загадок та грають в гру "Відгай мою улюблену іграшку";
  • проводять опитування "Моя улюблена іграшка".
Учителі:
  • допомагають заеєструватися учням на вікі-сторінці проекту або реєструють всю команду класу;
  • створюють власні блоги для відображення ходу роботи в проекті та запрошують прихильників - інших учасників проекту;
  • організовують опитування, відеоконференцію для гри "Відгай мою улюблену іграшку" 
  • планують та організовують екскурсії на фабрики іграшок.
На другому етапі
  • учні класифікують іграшки за матеріалами;
  • обирають напрямки дослідження;
  • об’єднуються в групи за обраними напрямками дослідження.
На третьому етапі
  • діти створюють іграшки своїми руками
  • складають письмових інструкцій до виготовлення дитячих іграшок.

0 коментарі: