Проект передбачає творчу самостійну діяльність учнів:
- розповіді дітей про свою улюбену іграшку,
- вивчення історії іграшок,
- знайомство з різними видами іграшок,
- створення іграшки своїми руками.
На першому етапі
Учні:
- розповідають про свою улюблену іграшку (усно, письмово, малюнково). Демонструють малюнки своїх улюблених іграшок на виставках. Створюють описи своїх іграшок у вигляді загадок та грають в гру "Відгай мою улюблену іграшку";
- проводять опитування "Моя улюблена іграшка".
Учителі:
- допомагають заеєструватися учням на вікі-сторінці проекту або реєструють всю команду класу;
- створюють власні блоги для відображення ходу роботи в проекті та запрошують прихильників - інших учасників проекту;
- організовують опитування, відеоконференцію для гри "Відгай мою улюблену іграшку"
- планують та організовують екскурсії на фабрики іграшок.
На другому етапі
- учні класифікують іграшки за матеріалами;
- обирають напрямки дослідження;
- об’єднуються в групи за обраними напрямками дослідження.
На третьому етапі
- діти створюють іграшки своїми руками
- складають письмових інструкцій до виготовлення дитячих іграшок.
0 коментарі:
Дописати коментар